Prémiový designový nábytek, sofistikované kolekce světových značek a služby šité na míru profesionálům – to vše nabízí e-shop momenti.cz. Rebranding původního e-shopu Designovynabytek.cz proběhl na začátku letošního dubna a přinesl nejen novou identitu, ale také jasné vyjádření filozofie, která staví do centra pozornosti domov a jedinečné okamžiky, jež v něm prožíváme.
„Značka momenti lépe odráží to, co jsme budovali posledních 10 let a kam chceme dále směřovat – chceme být partnerem pro všechny, kteří vidí domov jako prostor sebevyjádření a výjimečných životních chvil,“ vysvětluje zakladatel a majitel značky Petr Mudra. Nabídka e-shopu momenti.cz zůstává věrná své vizi: přinášet zákazníkům i profesionálům kurátorský výběr designového nábytku, osvětlení a doplňků, které spojují styl, funkčnost a dostupnost.
Portfolio značky čítá desítky tisíc produktů od prověřených světových výrobců – od bestsellerů značek jako je Bolia, Gubi, Narbutas, Vondom, Nardi či Fermob, až po vyhledávané kolekce Kave Home. Ty si mohou zájemci prohlédnout i v pražském showroomu Kave Home, který momenti otevřelo na jaře roku 2024. K dispozici je zde široké spektrum interiérových řešení od jídelních sestav až po zahradní nábytek a také bohaté vzorníky materiálů a látek.
Partner pro architekty a developery
Momenti je e-shopem a také značkou, která má ambici stát se místem, kde představy o jedinečných interiérech dostávají reálné kontury. A to zdaleka nejen interiéry soukromé. Zkušenosti firma posbírala v rámci spolupráce na projektech různých typů i velikostí. Za zmínku určitě stojí 64 nájemních bytů pro projekt Lihovar, vybavení apartmánů pro oblíbený Resort Český les, multifunkční a variabilní řešení coworkingového sálu pro VŠE nebo kanceláře pro společnost EPAM Systems. E-shop nabízí velkoobchodní spolupráci a pro firmy, architekty a designéry má mimo jiné i vlastní věrnostní program. Tím ale možnosti a služby zdaleka nekončí.
„Architekti a developeři u nás oceňují nejen široký výběr kvalitních a certifikovaných produktů, ale i osobní přístup. Z předešlých projektů přesně víme, kde můžeme našim klientům vytrhnout pomyslný trn z paty a můžeme být maximálně nápomocni. Jsme schopni doporučit vhodné produkty, rádi zpracujeme individuální cenové nabídky, umíme zajistit výrobu atypického nábytku nebo připravit kompletní řešení na klíč včetně dopravy,“ dodává Petr Mudra.
Inspirace a spolupráce
Nadšení pro krásné interiéry a vášeň pro design motivuje momenti nejen při výběru produktů do portfolia – značka se snaží poskytovat trendovou inspiraci i odborné poradenství. Zákazníci ze všech sfér mohou na momenti využít služeb interiérového designéra, se kterým lze prokonzultovat vlastní nápady a nechat si profesionálně poradit, ale i nechat si doladit i větší projekty do nejmenšího detailu a dodat jim osobitý charakter.
Značka tak vytváří most mezi světem profesionálů a koncovými zákazníky – ať už jde o návrh soukromého bytu, luxusní rezidence, hotelového interiéru nebo kancelářského prostoru.
Domov jako prostor pro momenti
Rebranding na momenti i následný hloubkový redesign vzhledu, kterým e-shop prošel v létě, představují jasný krok vpřed – od pouhého prodeje nábytku k filozofii, která staví na emoci, příběhu a inspiraci. „Chceme, aby každý domov, který vznikne díky našemu sortimentu, odrážel jedinečnost jeho obyvatel. I proto se snažíme nabízet produkty a služby, které umožňují architektům a designérům tvořit bez kompromisů,“ uzavírá Petr Mudra.
S momenti se tak pro architekty, designéry i developery otevírá možnost spolupráce s partnerem, který rozumí detailu, sleduje globální trendy a zároveň dbá na kvalitu. A především – který věří, že skutečný domov tvoří nezapomenutelné momenti.