kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Byznys & Reality » Anketa: Jak změnil covid retailový trh?

Anketa: Jak změnil covid retailový trh?

obchod
Foto: Pexels
Jak změnil covid retailový trh? Která obchodní centra obstála nejlépe a jak se mění jejich způsob fungování? Zeptali jsme se odborníků.

1) Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu, Cushman & Wakefield

Nejlépe se daří nákupním centrům na okrajích regionálních měst. Nižších hodnot dosahují ta v pražském centru, která více závisí na návštěvnosti ze strany zahraničních turistů, a v administrativních centrech, do nichž se ještě naplno nevrátili zaměstnanci. Jako dobrá a nutná retailová strategie je kombinace kamenných prodejen a elektronického nakupování. Letos bude pokračovat proces optimalizace portfolií obchodů s cílem udržet profitabilitu. Ve své strategii budou retaileři a značky klást důraz na vytváření zážitků pro zákazníky skrze prezentaci produktů a značky ve spojení se zákaznickým servisem.

Foto: Cushman & Wakefield

2) Kevin Turpin, regionální ředitel průzkumu trhu pro střední a východní Evropu, Colliers

Vzhledem k tomu, že dlouhodobé dopady pandemie jsou stále neznámé, posílil v celém regionu střední a východní Evropy růst významu menších formátů nákupních center a retailových parků. Mnohočetný počet projektů ve výstavbě nebo v pokročilé fázi plánování tento trend potvrzuje. Zůstává zde obrovský potenciál pro diskontní prodejny. Velká část spotřebitelů ze střední a východní Evropy často nakupuje zboží v různých obchodech, podle toho, který nabízí nejvýhodnější podmínky.

Foto: Colliers

3) Tomáš Míček, vedoucí retail sektoru a oddělení správy obchodních center, CBRE

Pandemie urychlila dynamiku proměny zákaznického chování a přiměla vlastníky obchodních center, aby se zamysleli nad potřebou zavádění nových služeb a inovací. Jako jednu z cest, která může reálně ovlivnit klíčové ukazatele výkonnosti obchodních center, zvyšovat jejich tržní hodnotu či pomoci budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky, obzvláště v postcovidové době, vnímáme marketing. U řady obchodních center pozorujeme stejný přístup k marketingu, jako jsme vídali před deseti či patnácti lety. Tímto stylem se ovšem spoléhají pouze na setrvačnost chování zákazníků a nereflektují současné změny na trhu.

Foto: CBRE

Autor: Petra Vorelová

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
NABÍDKA NEMOVITOSTÍ
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky