kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Promotion » Finanční svět už dávno nepatří jen mužům. Projekt #FinŽeny chce, aby šlo Česko v diverzitě příkladem

Finanční svět už dávno nepatří jen mužům. Projekt #FinŽeny chce, aby šlo Česko v diverzitě příkladem

lidé
Foto: Pixabay
Podle řady mezinárodních průzkumů je Česko dlouhodobě evropským podprůměrem v oblasti zastoupení žen v řídících orgánech firem. Za svou práci u nás mnohdy ženy pobírají také nižší plat než muži. V zemích Evropské unii je tzv. Gender Pay Gap v průměru čtrnáct procent. V Česku dokonce dvacet procent. Největší společnosti se proto snaží téma diverzity podpořit a současně více přiblížit unikátní profesní příběhy svých expertek. Pomoci chce také nový projekt #FinŽeny.

Unikátní projekt #FinŽeny spojuje inspirativní ženy z finančního světa napříč profesemi, přináší do veřejného prostoru debatu o klíčových tématech celého segmentu a inspiruje příběhy žen, na jejichž expertize finančnictví stojí. Projekt, který je určen všem ženám působícím ve finančním segmentu bez ohledu na to, zda jsou na vysokých manažerských či juniorních postech, zastřešuje obsahová agentura Cover Story ve spolupráci s největšími finančními institucemi na českém trhu. Generálním partnerem projektu je Generali Česká pojišťovna.

„Chceme vytvářet prostor a příležitosti pro sdílení zkušeností a znalostí. A to umožňuje právě projekt #FinŽeny. Je skvělé, že bude spojovat ženy z finančního světa, a to napříč profesemi. Bude to skvělá příležitost i pro mé kolegyně, protože i u nás ve firmě máme řadu výjimečných žen. A jsem moc rád, že s nimi mohu pracovat,“ popisuje Roman Juráš, generální ředitel a předseda představenstva Generali České pojišťovny.

Pragmatický pohled a sdílení zkušeností

Projekt #FinŽeny se zaměřuje na tři stěžejní cíle. Prvním je aktivizace a networking komunity žen ve financích. Současně chce být silným hlasem, který otevře klíčová témata a skutečně přispěje k pozitivnímu vývoji. „V neposlední řadě bude projekt #FinŽENY přinášet inspiraci a ocenění výjimečných osobností, protože inspirativní příběhy napříč odvětvími potřebujeme,“ říká Jaroslav Kramer z agentury Cover Story.

#FinŽeny nabídnou pragmatický pohled na téma diverzity ve finančním segmentu a cílí na to stát se „umbrella projektem“, který podpoří i zavedené inspirativní aktivity. „V rámci projektu chceme poukázat na to, že ve finančním segmentu působí řada výjimečných žen, přinést jejich příběhy a ocenit je,“ říká Jaroslav Kramer s tím, že chce projekt podpořit také muže, kteří diverzitu ve svých týmech podporují, a organizace, které jdou v této oblasti příkladem.

Díky zapojení největších hráčů na trhu má projekt za cíl oslovit nejen komunitu žen ve financích, ale také širokou veřejnost. Současně díky němu mohou i ty největší společnosti sdílet své zkušenosti a vytvořit z českého finančnictví segment, který jde příkladem. „Rovné příležitosti bereme vážně a v celé naší společnosti chceme dále rozvíjet diverzitu našich pracovišť. I proto jsou diverzita, rovnost a inkluze jedním z klíčových pilířů naší nové strategie. Chceme podporovat všechny zaměstnance, chceme, aby každý mohl naplnit svůj profesionální potenciál,“ dodává Roman Juráš.

Mezi partnery a podporovateli projektu jsou už nyní například Komerční banka, ČSOB, Moneta, Česká podnikatelská pojišťovna, Wood & Company nebo Fondee. Projekt #FinŽeny je současně otevřen všem společnostem, které působí na finančním trhu. Nezaměřuje se jen na banky a pojišťovny, ale také na penzijní společnosti a stavební spořitelny, finanční start-upy, investiční společnosti a fondy nebo poradenské společnosti.

Síň slávy i odborná setkání

Součástí projektu #FinŽeny budou aktivity, které jednak usilují o naplnění stěžejních cílů a jednak s historickým přesahem formují komunitu žen ve financích i do budoucna. V průběhu jara například s odkazem na vůbec první dvě třídy gymnázia Minerva, které v roce 1890 jako první v Rakousko-Uhersku umožnilo dívkám usilovat o maturitu, zařadí 53 dlouhodobě nejvlivnějších dam z finančního světa do síně slávy.

Projekt přinese také přehled více než stovky inspirativních žen, které zatím nejsou v záři reflektorů a exekutivních rolích, ale jejich přínos odvětví je inspirativní. Pravidelnou součástí komunity #FinŽeny budou odborná setkání, odborné kulaté stoly či podcastová série.

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
NABÍDKA NEMOVITOSTÍ
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky