Statement

Hybrid, který míří na výkon

Hybrid, který míří na výkon
5.6.2020

V nejnovější edici městského crossoveru C-HR se ostře řezaná Toyota poprvé představuje také s hybridním motorem o objemu 2.0, čímž přepisuje pravidla své kategorie.

Tradičně výrazný designový jazyk a (nejen) městská kompatibilita dynamického crossoveru C-HR pokračuje i v letošní nejnovější generaci populárního modelu. Co se ale výrazně mění je pohon, jenž je nově k dostání také v citelně výkonnější hybridní variantě. V nové generaci C-HR tedy lze vybírat ze dvou hybridních provedení, což je v daném segmentu skutečně revoluční krok vpřed. Konkrétně jde o objemy 1.8 a 2.0 litru, přičemž novinkový benzinový dvoulitr Hybrid Dynamic Force se systémovým výkonem o síle 184 koňských sil drží pozici motoru s celosvětově nejvyšší termodynamickou účinností. V dané modelové linii představuje nový vrchol nabídky a i přes hodnoty výkonu kombinovaná spotřeba paliva osciluje kolem velmi příjemných 5,3 l/100 km. S premiérovým pohonem 2.0 navíc přichází i modernizovaný systém zavěšení kol a zpracování tlumičů, což pozitivně ovlivňuje jízdní schopnosti nové Toyoty a ještě vylepšuje její ovladatelnost a stabilitu. 

Chytřejší, silnější, příjemnější

Dalším krokem vpřed je využití nové úrovně multimediálního rozhraní s kvalitnějším osmipalcovým monitorem, modernizovanou palubní navigací a kompletní integrací všech běžných typů smartphonů. Exteriér doznal jen decentních updatů v předních i zadních partiích, ale identita C-HR zůstává nezaměnitelná a stále aktuální, což je jen potvrzením vizionářských kvalit premiérové podoby z roku 2016. Pro novou Toyotu C-HR jsou k dispozici tři nové odstíny karoserie: modrošedá, reinterpretovaná červená a nápadná oranžová. V interiéru se tým Toyoty soustředil především na již zmíněný multimediální systém, ale také na další vylepšení odhlučnění kabiny, na nějž japonská automobilka dlouhodobě klade důraz. Právě dobrá akustická izolace ještě vyzdvihuje kvality volitelně dodávaného prémiového hudebního systému JBL s technologií Clari-Fi pro obnovu zvukového záznamu z komprimovaných hudebních souborů do CD kvality. 
A zajímavost na závěr – vývoj Toyoty C-HR v provedení 2020 měla na starosti evropská divize výzkumu a vývoje, přičemž model jako takový vznikl speciálně pro evropské trhy. 

Tyto stránky používají cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich používáním.