Architektura & Design

Premium Media Group posiluje pozice v marketingu

Premium Media Group posiluje pozice v marketingu
12.7.2021

Vydavatelství Premium Media Group si na konto připsalo další oborová ocenění. Z letošního ročníku prestižní soutěže Fénix content marketing si časopis Estate odnesl první místo v kategorii Best in real estate, a stal se tak nejlepším content marketingovým projektem v daném segmentu. Tvůrci z Premium Media Group si ze soutěže odnesli ještě další dvě ocenění – první místo za jednorázovou publikaci pro knihu ARCHITEKTI a druhé místo v kategorii B2C časopisů pro revue ARCHITECT+.

Estate je tradiční český magazín, který se již čtrnáctým rokem věnuje developmentu, realitnímu trhu, investicím a životnímu stylu. Do roku 2021 vstoupil s ambiciózními obsahovými plány. Hned v rámci lednového vydání představil dvanáctičlennou redakční radu, složenou ze zástupců nejvýznamnějších českých developerských společností. „Vznik redakční rady coby odborného poradního orgánu časopisu představuje další krok směrem k lepšímu pochopení skutečných potřeb našich čtenářů,“ uvedla šéfredaktorka Nikol Pavlíčková. Samotná redakční rada pak nemá za úkol bezprostředně ovlivňovat obsah jednotlivých vydání, ale formou konzultací i pravidelné zpětné vazby přinášet nové podněty a také sofistikovaným způsobem komentovat aktuální dění na realitním trhu. „Naše tradiční projekty analytických příloh, jako je jarní speciál Estate Finance&Investice nebo letní Estate Report, který se komplexně zabývá dlouhodobým vývojem realitního trhu, se těší stále většími zájmu odborného publika. Výhru v kategorii Best in Real Estate vnímáme jako závazek udržovat nastavenou laťku úrovně obsahu i jeho zpracování,“ dodala publisherka Premium Media Group Jitka Krulcová.

Z nominovaných kandidátů z portfolia produkce Premium Media Group si rovněž první příčku ve své kategorii vydobyla kniha ARCHITEKTI spoluautorů Mateje Šišoláka a Zuzany Melicharové. Velkorysé dílo zvítězilo v kategorii Jednorázová publikace. „Cenu pro náš originální pohled na svět architektů téměř bez architektury vnímáme jako zadostiučinění a ujištění, že naše cesta, jak popularizovat i takto komplexní a složité téma, je správná. Myslíme si, že si její tvůrci uznání opravdu zaslouží, a my jsme byli pouze zprostředkovatelé jejich unikátních osudů. Za autorskou dvojici mohu jen doplnit, že se o to víc budeme snažit porotu i čtenáře nezklamat našimi dalšími připravovanými nakladatelskými počiny.“  Trio ocenění Premium Media Group v soutěži Fénix content marketing uzavírá druhé místo pro magazín ARCHITECT+ v kategoriii B2C časopisů.

Ceny pro 8. ročník soutěže Fénix content marketing byly vyhlášeny a rozdány v neděli 27. června během slavnostního večera v Rudolfinu. Do letošního očníku bylo přihlášeno více než 250 prací, které v průběhu června hodnotilo celkem 33 porotců.

 O Premium Media Group:

Premium Media Group je mediální skupina zaměřená na komunikaci se společenskou elitou a na klíčové oblasti jejího zájmu, jako jsou nemovitosti a bydlení, životní styl, sport, gastronomie, umění a design. Jednotlivé tituly jsou distribuovány přímým adresátům ze seznamu, který zahrnuje nejbonitnější a nejvlivnější osoby v České republice a částečně i na Slovensku. Premium Media Group sdružuje tituly Estate, ARCHITECT+, Art of Living, Premium Brno, Premium Golf a Premium Ski, online portály Parizskaulice.czIconiq.cz a Estate.cz a je exkluzivním dodavatelem magazínů pro klienty privátního bankovnictví Raiffeisenbank The Black Tie a cestovní kanceláře Exclusive Tours.

Tyto stránky používají cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich používáním.