Architektura & Design

Veletrh Christmasworld se vrací na výstaviště do Frankfurtu nad Mohanem

Veletrh Christmasworld se vrací na výstaviště do Frankfurtu nad Mohanem
23.11.2021

Veletrh Christmasworld se po roční pauze vrací na výstaviště do Frankfurtu nad Mohanem, kde se návštěvníkům představí ve dnech 28. ledna až 1. února 2022. Veletrh vánočních a sezonních dekorací se tradičně koná současně s papírnickým veletrhem Paperworld a Creativeworld, který se zaměřuje na výtvarné potřeby.

Hlavním globálním společenským a ekonomickým tématem s obrovským dosahem a významem na všech třech akcích – jak se ukazuje na veletrzích spotřebního zboží Messe Frankfurt i v chování a činnosti celé společnosti – bude udržitelnost se všemi svými aspekty. Stále většímu počtu spotřebitelů dnes již nestačí pouze estetický vzhled zboží a módní trendy. Počet lidí, kteří jsou při nakupování pozornější a kritičtější, roste, lidé jsou vybaveni informacemi a zvykli si ptát se na původ, výrobní podmínky a materiály nabízených výrobků.

Foto: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

„Každý z našich veletrhů spotřebního zboží má v oblasti udržitelnosti své vlastní aspekty a stěžejní body a akce Special Interests Ethical Style and Sustainability je pomáhají ještě více zviditelnit. Koneckonců, kde jinde než na veletrzích může tolik firem najednou představit své udržitelné výrobky mezinárodnímu publiku?“ říká Philipp Ferger, viceprezident pro divizi veletrhů spotřebního zboží.

 

Foto: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

I sváteční dekorace na Christmasworld jsou stále udržitelnější. Klade se nejen mnohem větší důraz na kvalitu výrobků, a tím i na jejich dlouhou životnost, ale výrobky jsou také stále častěji vyráběny způsobem šetrným ke zdrojům a z materiálů šetrných k životnímu prostředí. Na významu nabývá také recyklace: od stuh z organické bavlny přes veganské svíčky, stojany na vánoční stromky z recyklovaného plastového odpadu až po efektní světelné ozdoby do center měst z biologicky rozložitelné cukrové třtiny. V roce 2022 pak budou tyto výrobky poprvé označeny zvláštním symbolem „Sustainability“ (udržitelnost).

Foto: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Christmasworld už také představil trendy pro následující sezonu, které bude prezentovat v rámci akce Christmasworld Trends. Tři trendy dostaly název Facing Forward. Tato společná témata „hearted+minimal“, „mystic+originate“ a „local+vital“ představují trendy, barvy, materiály, inspirace a styly pro sezonu 2022+ a poskytují obchodníkům s dekoracemi a papírenským zbožím z celého světa návody k sestavování produktového mixu a jeho prezentaci. Novinkou je širší barevné spektrum pro jednotlivé trendy pro ještě snadnější kombinace barev při prezentaci zboží.

Foto: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Na tradičně oblíbené platformě Christmasworld Academy bude opět probíhat celá řada přednášek, seminářů a diskusí s experty. Ti se zaměří na praktické tipy, jak umocnit zážitek z nakupování v místě prodeje slavnostní výzdobou. Druhým tématem bude optimální propojení fyzického a digitálního prodeje – jak lze zákazníky oslovit online, jak lze zvýšit viditelnost na internetu, jak lze uspokojit různé potřeby zákazníků a jaké digitální služby jsou žádané. Více informací o veletrhu najdete na jeho webových stránkách. Vstupenky pořídíte pohodlně online zde.

Tyto stránky používají cookies. Používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s jejich používáním.