kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Lifestyle » Podzimní RestaurantWeek® má rekordní účast. Láká do restaurací v prémiových hotelích i na klasiku u Pohlreicha

Podzimní RestaurantWeek® má rekordní účast. Láká do restaurací v prémiových hotelích i na klasiku u Pohlreicha

Podzimní RestaurantWeek® má rekordní účast. Láká do restaurací v prémiových hotelích i na klasiku u Pohlreicha

Podzimní ročník RestaurantWeek® potrvá více než měsíc. Nabízí rekordní počet zapojených restaurací, a to opět nejen v Praze, ale také v Brně, Ostravě a Plzni. V hlavním městě jich bude víc než šedesát, celkově pak přes sto.

Galerie

Do podzimního ročníku se zapojí mnoho restaurací, které znáte z minulých let. Jsou to například Garden’s, Dejvická 34, River’s smokelab. Těšit se ale můžete i na novinky. Přidají se například oblíbené: Mazel, Finestrina a V Zátiší. Podniky Zdeňka Pohlreicha bude reprezentovat Divinis.

I letos na podzim se festival zaměří na hotelový segment. Anna Grosmanová alias Foodpioneer, úspěšná foodblogerka, která za akcí v Česku od počátku stojí, k tomu poznamenává: “Stále se v tom opakuju a opakovat se budu i dál, že pražské hotelové restaurace se velice podceňují.” Její slova potvrzujete také Michaela Židlický z Gault&Millau, a připomíná, že už na podzim vydají průvodce po českých hotelových restauracích.

Ze velký tahák považuje Anna Grosmanová nově otevřený restaurant Greenhouse ve Fairmontu, tedy v bývalém hotelu Intercontinental. Bude zajímat i všechny hosty, kteří se chtějí do této luxusně zrekonstruované budovy podívat.

Výtečná menu připravily i další podniky z hotelového portfolia. Podívat se můžete do  Monkey Bar (Falkensteiner hotel), Artisan (Marriott), Brasserie Julius (Julius Meinl), Zinc (Hilton), Kafka restaurant (MGallery hotel), Le Petit Beefbar au Grand Café (Hotel W), Alcron a San Carlo Gourmet (Hotel Alchymist).

Právě posledně jmenovaný považuje Anna Grosmanová za typický podnik, jež se hosté z ulice zdráhají navštívit. “A my jim to umožníme. Tím, že budou předem vědět, kolik zaplatí, a předem si také můžou vygooglit, co neznámé výrazy u jídel znamenají, odstraníme určitou část bariéry,” domnívá se Grosmanová a s humorem dodává, že restaurace v hotelu Alchymist v pražské Nerudově ulici patří mezi ty, do nichž  by sama měla ostych vyrazit.

Nikol Pavlíčková, která je marketingovou manažerkou a má na starost pražskou část festivalu, připomíná další nedávno otevřený slavný pražský hotel. Je jím legendární Šroubek (neboli hotel Evropa), nyní Hotel W spadající pod Marriott, se svojí restauraci Grand Café.

RestaurantWeek® to jsou ale také asijské podniky tradičně řazené mezi oblíbené, jako Teplá Kačka, Bisutoro, PRU58, Nhà hai hành nebo Imperial Sushi Žižkov. K tomu se přidávají  každoročně populární restaurace nabízející steaky, čili například Fuze nebo Dock House.

Zastoupení mají i restaurace italské, nebo ty s jihoamerickou či japonskou kuchyní. Pozadu nezůstává ani tradiční české, případně francouzské nebo řecké kulinářství. 

Cenové úrovně menu volí návštěvníci jako obvykle ze dvou: 790 a 490 korun (plus rezervační poplatek 49 korun, rezervace minimálně pro 2 osoby). Stále platí, že si účastníci můžou na webu vybírat z různých menu, která obsahují předkrmy, hlavní chody a dezerty, a to většinou i ve vegetariánské verzi. Restaurace, které doporučuje nový partner Makro, nabídnou kromě tří chodů ještě před předkrmem amuse bouche.

Každý zákazník dostane aperitiv v podobě koktejlu Martini, který k festivalu od začátku patří. Jak říká Tomáš Kučera, ambasador značky, která je partnerem festivalu, stále častěji si hosté volí nealkoholickou variantu.

Podzimní edice RestaurantWeek® navazuje na tradici celosvětově oblíbeného festivalu. Labužníkům poprvé otevřel své brány v roce 1992 a od té doby ho obvykle dvakrát ročně pořádají v New Yorku, Chicagu, Londýně a dalších evropských městech, včetně Polska, kde tato myšlenka vznikla.


Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky