kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Promotion » Svoboda & Williams zahajuje rok v novém sídle, představuje také novou vizuální identitu

Svoboda & Williams zahajuje rok v novém sídle, představuje také novou vizuální identitu

Prvorepubliková vila v pražské Bubenči vytváří zázemí pro další etapu působení jedné z nejvýraznějších značek na realitním trhu. Definovat ji bude rovněž osvěžený vizuální styl. 

Tým Svoboda & Williams se po několika letech opět potkává pod jednou střechou. „V první kanceláři jsme všichni seděli kolem pár stolů v open space prostorua mohli tak bezprostředně sdílet úkoly všedního dne i strategické vize,“ vzpomíná na byznysové začátky majitel Svoboda & Williams Prokop Svoboda. Za dvě dekády se společnost rozrostla na 120 lidí, kteří využívali kanceláře v několika lokalitách Prahy. „Hledali jsme proto prostory odpovídající duchu značky, které vytvoří optimální zázemí pro týmovou spolupráci a současně nám umožní naplňovat parametry udržitelnosti představující pro naši společnost jedno z ústředních témat,“ vysvětluje Svoboda. 

Úpravu vily v prestižní rezidenční čtvrti na pomezí Dejvic a Bubenče dostal na starost architektonický ateliér SAD. Budově, usazené v pečlivě udržované zahradě, architekti vrátili prvorepublikovou noblesu. Interiér citlivě doplnili solitérními kusy vyvinutými na míru Svoboda & Williams v průběhu letité spolupráce. K sérii pracovních stolů a autorských svítidel přibyly hravé instalace či autorské textilie od Jitky Škopové.

Současně společnost přicházíi s rebrandingem vizuálu. „Dlouhodobě budujeme značku s puncem luxusu, vizuální kvalita naší komunikace je tak pro nás naprosto stěžejní. Jsme si velmi dobře vědomi důležitosti silného loga a jednotného vizuálního stylu souznějícího s aktuálními trendy. V posledních letech se naše komunikace přesunula zejména do digitálního prostoru, proto jsme chtěli, aby rebranding značky změny reflektoval, ovšem s respektem k dosavadní tradici,“ popisuje koncept šéfka marketingového oddělení Svoboda & Williams Natálie Bartošová. 

Logo a originální font na míru vytvořil pro Svoboda & Williams typograf Vojtěch Říha ze studia Superior Type, brand manual mělo na starosti studio Bicepsdigital. „Rebranding skvěle odráží koncept tichého luxusu, který je základem naší vizuální komunikace v high-endovém segmentu a současně klientům přináší i větší uživatelský komfort při pohybu na našem webu,“ uzavírá Bartošová.

Zdroj: Svoboda & Williams

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky