kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Lifestyle » Estate Lifestyle » Designové značky 3x jinak: Lahev, míč i polaroid

Designové značky 3x jinak: Lahev, míč i polaroid

Zdroj/foto: Se souhlasem Louis Vuitton
Louis Vuitton, Fendi i Dior už dávno neprodukují jen módní kolekce. Jak vypadá přesah značek do sportovního odvětví a jaký užitkový produkt se pyšní fashion monogramem?

Louis Vuitton x NBA

Virgil Abloh, kreativní ředitel pánských kolekcí Louis Vuitton, se rozhodl vzdát hold basketbalové lize NBA a ve spolupráci se sportovní značkou Wilson navrhl basketbalový míč inspirovaný sportovní mánií v devadesátých letech. Designový produkt z kůže, kterou módní dům používá na výrobu zavazadel, zdobí monogram Louis Vuitton a loga sportovního i fashion giganta. Už druhá kolekce francouzské značky s americkou NBA se kromě sportovního doplňku zaměřila na celou basketbalovou garderobu, respektive na outfity pro tři příležitosti profesionálního hráče – cestování, tiskovou konferenci a samotný zápas. 

Zdroj/foto: Se souhlasem Louis Vuitton

Hydratace s Dior

Must-have produktem každého léta je bezesporu ekologická lahev na vodu se stylovým designem. Oba požadavky splňuje novinka, jež vzešla z již třetí spolupráce značek Dior a 24Bottles. Aktuální limitovaná lahev byla představena v rámci speciální plážové kolekce francouzské módní značky. Novou Clima Bottle tvoří leštěná nerezová ocel s vygravírovaným monogramem. Praktickým upgradem je pak kožené pouzdro, které umožňuje nosit lahev jako crossbody kabelku. Clima Bottle udrží nápoj studený 24 hodin, v opačném případě pak zůstane horký nápoj vroucí poloviční dobu. 

Zdroj/foto: Se souhlasem Dior

Summer Vertigo by Fendi

Italský label Fendi odstartoval letní sezonu kolekcí Summer Vertigo, na níž Silvia Venturini Fendi spolupracovala se Sarah Coleman, vizuální umělkyní z New Yorku. Rozmanité barevné kousky v sobě odráží inspiraci streetwearem z 90. let, outdoorovým oblečením či rozvernými 70. léty. Kolekce plná neformálního oblečení nešetří doplňky, jako jsou kabelky všech velikostí, pásky, klobouky i šperky. Highlightem se však stalo několik netradičních produktů – vintage polaroid s barevným monogramem a stejně zdobený surf, jenž můžete koupit v kompletní sadě.

Zdroj/foto: Se souhlasem Fendi

Autor: Lenka Komrsková

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
NABÍDKA NEMOVITOSTÍ
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky