kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Lifestyle » Estate Lifestyle » Co nás čeká na veletrhu Ambiente?

Co nás čeká na veletrhu Ambiente?

Mezinárodní veletrh spotřebního zboží Ambiente otevře návštěvníkům své brány na výstavišti ve Frankfurtu nad Mohanem od 11. do 15. února 2022. Veletrh během pěti dnů konání představí klíčová témata napříč celým sortimentem spotřebního zboží ve svých třech tradičních segmentech Dining, Living a Giving. Kromě toho se zaměří také na trendy pro následující sezonu. Nová témata se věnují především vizionářským myšlenkám, udržitelnosti a úctě k tradicím.

Tradičně oblíbená akce Ambiente Trends nabídne návštěvníkům přehlídku trendů pro následující sezonu. Má široký záběr, hlavní důraz ale klade na inovace. Tak jako každý rok se výzkumu a přípravě trendů věnuje designové studio bora.herke.palmisano. „Po dlouhém období nouzového stavu a protipandemických opatření jsme připraveni na nový začátek. Poslední rok a půl zásadně změnil společenské a ekonomické chování lidí, což se odráží i v Trendech Ambiente 22+. Tuto akci organizujeme pro naše návštěvníky jako přípravu na nadcházející rok, plnou informací, nových perspektiv a cenných podnětů pro podnikání,“ říká Philipp Ferger, viceprezident veletrhů spotřebního zboží společnosti Messe Frankfurt.

Zdroj/foto: Rosenthal

Ambiente Trends 22+ navazují a rozvíjejí trendy z minulých let. Vycházejí z obdobných potřeb jako v minulosti, ale jsou definovány jinak. Plus v názvu akce znamená, že nejsou aktuální jen na rok 2022, ale i do budoucna. Trend remedy solving + clearing vyzývá k životu v nových perspektivách: chceme domov, který nás překvapí inovativními řešeními. Bydlení by mělo přinášet potěšení a radost a zároveň vytvářet nové perspektivy nejen pro nás, ale také pro okolní svět. Trend identity knowing + making prosazuje život v přirozených podmínkách a návrat k základním hodnotám: v době neomezených možností vědomě chápeme život jako šanci k nabytí ztracených tradičních dovedností. Trend identity knowing + making naznačuje, jak taková reflexe osvědčených postupů může přispět k udržitelnosti. Trend lively improving + liberating nabádá žít pozitivní změnou a dává našemu domovu novou dynamiku. Díky výrazným barvám, osobitým grafickým kontrastům a umělecky navrženým výrobkům vyzařuje trend lively improving + liberating inspirativní optimismus a pozitivní náladu.

Zdroj/foto: Juchem GmbH

Nenechte si ujít ani sekci Talents, ve které se představí nadějní designéři, kteří se prosazují na trhu a představí své výrobky pro segmenty Dining a Living. Oblíbené jsou také přednáškové platformy Ambiente Academy a HoReCa Academy. Ty návštěvníkům nabídnou celou řadu zajímavých přednášek, seminářů, workshopů a diskusí s experty z oboru designu, spotřebního zboží a pohostinství.

Na veletrhu se bude udílet také celá řada cen jako German Design Award pro trendy určující výrobce, designéry a produkty, Kitchen Inovation Award nebo anticena Plagiarius určená výrobcům a prodejcům zjevných padělků. Cílem je zvýšit povědomí o vývoji výrobků a ochraně značek.

Zdroj/foto: Bloomingville A/S

Více informací o veletrhu najdete na webových stránkách www.ambiente.messefrankfurt.com. Vstupenky na akci pořídíte pohodlně online na webu www.visitortickets.messefrankfurt.com.

Autor: Milan Novější

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky