kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Byznys & Reality » CzechTourism pomáhá českým hotelům a penzionům

CzechTourism pomáhá českým hotelům a penzionům

CzechTourism
Zdroj/foto: Se souhlasem společnosti CzechTourism
CzechTourism pomáhá českým hotelům a penzionům. Vládní agentura v nové kampani vyzývá turisty ze zahraničí, aby cestu do Česka nerušili, nýbrž pouze přesunuli.

Cestovní ruch přináší do českého národního hospodářství tři procenta HDP. V odvětví pracuje podle údajů Českého statistického úřadu čtvrt milionu lidí a Česká národní banka uvádí, že příjmy z turismu loňský rok přesáhly 167 miliard korun.

Kvůli uzavřeným hranicím a dalším opatřením vlády v rámci karantény dnes zejí ubytovací zařízení v českých městech prázdnotou. CzechTourism tak přišel s globální imagovou kampaní, které má turisty přimět, aby svou cestu do Česka nerušili, ale pouze přesunuli na jiné datum. Kampaň je distribuována hlavně prostřednictvím sociálních sítí.

„Cílem je okamžitá, i když jen symbolická pomoc podnikatelům v současné krizové situaci. Chceme, aby lidé své pobyty úplně nerušili, ale aby je posunuli na pozdější dobu,“ řekl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism. „Inspirovali jsme se v Evropě, konkrétně ve Španělsku. Věříme, že touto aktivitou motivujeme alespoň část návštěvníků k tomu, aby svou cestu pouze odložili. Nejdůležitější je však udržet Česko a naše regiony v povědomí zahraničních turistů. Intenzivně pracujeme na nové kampani, kterou spustíme okamžitě po uklidnění situace. Připravujeme nový web a konsolidujeme rozpočet na kampaň, abychom byli schopni účinně pomoci. Situace je vážná. Hrajeme o desítky tisíc pracovních míst, které chceme pomoci udržet,“ dodal.

Přesto se letos počítá s výrazným poklesem turistů, a to nejméně o polovinu. Další kampaně agentury se proto zaměří přímo na Čechy tak, aby léto trávili ve vlasti.

Autor: Roberto Klaus

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky