kliknutím aktivujete zoom
načítám...
Nenašli jsme žádné výsledky
otevřená mapa
Pohled Cestovní mapa Družice Hybridní Terén Moje lokace Celá obrazovka Předch další

0 Kč - 50 000 000 Kč

Další možnosti vyhledávání

0 Kč - 100 000 Kč

Další možnosti vyhledávání
Našli jsme 0 Výsledek. Zobrazit výsledky

Estate.cz » Lifestyle » Estate Lifestyle » Hodinky ve vedlejší roli

Hodinky ve vedlejší roli

Zdroj/foto: Se souhlasem Carollinum
Společnost Carollinum spojuje české osobnosti, národní hrdost i symboliku času. Lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, představuje imageovou kampaň postavenou na “přátelích brandu". Těmi jsou kardiochirurg profesor Jan Pirk, válečný veterán a poslední žijící pilot RAF armádní generál Emil Bočeka česká golfistka hrající americkou LPGA Tour Klára Spilková.

Společnost Carollinum spojuje české osobnosti, národní hrdost i symboliku času. Lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, představuje imageovou kampaň postavenou na “přátelích brandu“. Těmi jsou kardiochirurg profesor Jan Pirk, válečný veterán a poslední žijící pilot RAF armádní generál Emil Boček a česká golfistka hrající americkou LPGA Tour Klára Spilková.

Zdroj/foto: Se souhlasem Carollinum

Carollinum zastupuje na našem trhu patnáct světových hodinářských značek a v Pařížské ulici v Praze provozuje tři prodejny: butik Rolex (jediný monobrandový butik této značky v ČR), butik Patek Philippe a multibrand Carollinum. V rámci velkoobchodního zastoupení dodává hodinky a doplňky do více než čtyř desítek míst v ČR a na Slovensku.

Nejlepší česká golfistka, armádní generál ve výslužbě a známý kardiochirurg se sešli před objektivem Braňa Šimončíka, jednoho z nejuznávanějších fotografů u nás i ve světě. S vizuály se setkáme na inzertních plochách v printu, outdooru i onlinu od srpna do prosince 2020. Kampaň Carollina bude pokračovat i v roce 2021. Můžeme očekávat další významné osobnosti, jejichž jména jsou prozatím přísně tajena. Vrchol kampaně je plánován společně s velkolepou oslavou výročí 25 let od založení firmy Carollinum na podzim/zimu 2021.

Národní hrdost

Do kampaně byly vybrány osobnosti, s nimiž má Tamara Kotvalová, majitelka společnosti Carollinum, i její kolegové a rodina výjimečný vztah. Tamara Kotvalová koncept kampaně osvětluje: „Kampaň není prvoplánová, hodinek na zápěstí ambasadorů si možná ani nevšimnete. V hlavní roli jsou právě lidé, ke kterým s velkou úctou vzhlížíme a dlouhodobě je podporujeme. Jsou to morální autority, které naší republice přinesly věhlas, a to i v zahraničí. Národní hrdost je pro Carollinum i pro mě osobně velmi důležité téma. Byla bych ráda, kdybychom nezapomínali na ty, kteří zemi reprezentují a mnohdy stojí v první linii.“ 

Vlastní hodinky 

Emil Boček, Jan Pirk a Klára Spilková si pro kampaň nechali na zápěstí vlastní hodinky. Armádní generál ve výslužbě Emil Boček, poslední z žijících čs. pilotů RAF, nosí pilotky od IWC, hodinářské manufaktury ze Schaffhausenu. Model Pilotʼs Watch Mark XVIII Heritage v titanovém pouzdře sedí bývalému pilotovi perfektně na zápěstí, pochvaluje si, že hodinky jsou přesné a lehké. Dnes již sedmadevadesátiletý veterán Emil Boček létal u československé 310. stíhací perutě na západní frontě, u britského Královského letectva. Kardiochirurg působící v pražském IKEMu nosí hodinky Patek Philippe Calatrava 5196G-001, jednoduchý a nadčasový model s mechanickým strojkem s ručním nátahem. Golfistka Klára Spilková vyměnila obvyklé sportovní modely Panerai Luminor Marina a Rolex Datejust, které nosí nejčastěji, za ryze elegantní model Rendez-Vous od manufaktury Jaeger-LeCoultre.

Zdroj/foto: Se souhlasem Carollinum

Čas je zásadní veličina

Pro všechny tři osobnosti, které se představí v kampani Carollina, je čas nezaměnitelnou veličinou. Čas určuje jejich úspěch, jejich vítězství, či porážku, čas se transformuje do pozitivní role, je nápomocen úspěchu, ale mnohdy se mění v soka. Každá vteřina hraje v jejich životě roli, a to nejen v profesní sféře. Čas, a tím i vztah ke Carollinu, distributorovi nejvýznamnějších hodinářských značek u nás, vystihují svými slogany v kampani. Texty vycházejí ze života těchto tří významných ambasadorů.

REKLAMNÍ SLOGANY: 

Válečný veterán arm. gen. v. v. Emil Boček: Rozhodni se ve vteřině, jednej v minutě. Vítězství přijde v pravý čas.

Kardiochirurg prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc.: Srdce a čas jsou mými spojenci i soupeři.

Golfistka Klára Spilková: Jdu si za svým poctivě a vytrvale a spoléhám na ty, kteří jednají stejně. 

Zdroj/foto: Se souhlasem Carollinum

OSOBNOSTI SE VYJADŘUJÍ KE KAMPANI:

 arm. gen. v. v. Emil Boček pro Carollinum:

„Tamary Kotvalové si nesmírně vážím, a to nejen za vztah k válečným veteránům z druhé světové války a péči o ně, ale především za to, jak výjimečnou osobností se srdcem na pravém místě je.“

prof. MUDr. Jan Pirk, DrSc., pro Carollinum:

Tamaru Kotvalovou a její tým znám mnoho let. Díky nim jsem pochopil, co je to hodinářské umění. Zjistil jsem, že digitální hodinky mohou být sice velmi přesné, ale s opravdovými hodinkami mají společné snad jen to, že ukazují čas. Skutečně chytrý a sofistikovaný strojek, o kterém se většině lidí ani nezdá, mají právě mechanické hodinky. A Carollinum nám přibližuje svět těchto dokonalých časomír…“

Klára Spilková pro Carollinum:

„Carollinum bylo a je moje první volba. Pamatuji si, že jsem už jako malá holka chodila kolem prodejny v Pařížské a toužila po krásných hodinkách. Přání se mi vyplnilo ve chvíli, kdy mi k osmnáctým narozeninám rodiče jedny koupili. Jsou to mé oblíbené Panerai Luminor Marina. Někdo říká, že jsou robustní, mají totiž typický ochranný můstek korunky, ale já na ně nedám dopustit. Moje spojení s Carollinem tak trvá už dlouho a já jsem ráda, že můžu být tváří této značky. Některé věci v životě se prostě propojí, chce to jen počkat na ten správný okamžik.“

O SPOLEČNOSTI CAROLLINUM:

Carollinum je česká rodinná společnost, lídr v prodeji luxusních hodinek. V Praze v Pařížské ulici provozuje jediný značkový butik Rolex v ČR, největší ve střední Evropě, butik exkluzivní značky Patek Philippe a multibrandový butik Carollinum s hodinkami značek IWC, Vacheron Constantin, A. Lange & Söhne, Panerai, Breitling, Cartier, Tudor, TAG Heuer a dalšími. Velkoobchodně zastupuje čtyři značky: Montblanc, Baume & Mercier, Hamilton a Mido. Společnost vznikla v roce 1996 a jejím jediným vlastníkem je podnikatelka Tamara Kotvalová. Více info na www.carollinum.cz.

Autor: Lenka Komrsková

Líbil se vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli:

Čtěte také

BYZNYS & REALITY
LIFESTYLE
ROZHOVORY
ARCHITEKTURA & DESIGN
Estate Awards
O portálu
O magazínu Estate
Reference
Premium Media Group
Kontakt
Všeobecné obchodní podmínky
Zásady ochrany osobních údajů
Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

Sociální média

© 2021 All rights reserved​

Made by RomanJelinek.cz | full servisová marktingová agentura

Porovnejte nabídky